Administratiekantoor Utrecht

/Administratiekantoor Utrecht
Administratiekantoor Utrecht 2018-02-09T13:11:53+00:00

Jouw administratiekantoor in Utrecht

  • Vast bedrag per maand

  • Persoonlijk contact

  • Online tools en geautomatiseerd boekhouden

MAAK KENNIS
EasyMKB boekhouder Utrecht

Vanuit Utrecht bedienen we klanten uit de hele regio midden Nederland

Ben je op zoek naar een administratiekantoor in de regio Utrecht? EasyMKB is gevestigd naast het stadion en goed bereikbaar met de auto, het openbaar vervoer en met de fiets. Vanuit ons administratiekantoor in Utrecht verzorgen bij de complete MKB administratie. Met onze software automatiseren wij een groot gedeelte van de administratie. Hierdoor kunnen wij de administratie voor een scherp en vast tarief verzorgen.

De banken worden gekoppeld aan de administratie zodat afschriften automatisch dagelijks ingelezen worden. Facturen kunnen we grotendeels geautomatiseerd ophalen (UBL) en de overige facturen kun je eenvoudig doormailen naar de administratie, of met de app een foto maken.

Voor het vast bedrag per maand regelen wij de volledige boekhouding, jaarrekening en belastingaangiften. De boekhouding werken wij dagelijks bij. Hierdoor heb je altijd inzicht in actuele cijfers en weet je hoe je er aan toe bent.

Heb je vragen over de administratie of andere belastingvragen? Onze adviseurs staan altijd voor je klaar en kun je zowel per telefoon als mail bereiken. De standaard advieswerkzaamheden zitten inbegrepen in het vaste maandelijkse tarief. Op deze manier hoef je niet bang te zijn voor onverwachte hoge facturen, dus geen verrassingen achteraf!

Onze locatie

Onze locatie in Utrecht is gevestigd naast het Stadion

Herculesplein 5, 3584AA, Utrecht

Telefoon: 085 – 3033 468

Web: www.easymkb.nl/utrecht

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan

Vrijblijvend kennismaken

Online boekhouden met Yuki

Voor de boekhouding maken wij gebruik van de online software van Yuki. Hiermee kunnen wij de boekhouding volledig online en grotendeels geautomatiseerd verwerken. Als klant krijg je een inlog en heb je zelf ook volledig inzicht in de administratie, kun je verkoopfacturen opstellen en versturen, alle facturen raadplegen, inzicht in een online dashboard en noem maar op.

Graag laten wij de mogelijkheden van onze werkwijze en Yuki zien in een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Administratiekantoor Utrecht