Over ons

/Over ons
Over ons 2018-02-09T13:51:50+00:00

Welkom bij EasyMKB

Bij EasyMKB zijn wij van mening dat de klant altijd vooraf moet weten wat de kosten zijn. Wij werken dan ook met een vast bedrag per maand. Hiervoor doen wij alle werkzaamheden die bij het voeren van de administratie horen, inclusief het verzorgen van de aangiftes omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting en het jaarwerk. Daarnaast zijn de kosten van de online software en app inbegrepen in ons tarief.

Als klant maak je gebruik van de modernste online software en app waarmee je altijd de administratie bij de hand hebt en 24/7 inzicht in de cijfers. Naast onze online software hebben wij persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Je bent altijd welkom op één van onze locatie en je kunt ons bereiken per mail, telefoon of via de online webtool.

In 2013 zijn wij begonnen als EasyZZP en sindsdien zijn we hard gegroeid, zo hard dat we naast het EasyZZP label ook het EasyMBK label gelanceerd hebben om zo ook het midden- en kleinbedrijf te kunnen bedienen.

  • Administratiekantoor MKB
  • Administratiekantoor
  • Administratiekantoor

Over EasyMBK

“Ondernemen zonder de zorgen van een administratie”
EasyMKB neemt jouw volledige boekhouding uit handen, In onze beleving gaat dit verder dan eenmaal per periode de boekhouding controleren en de btw aangifte verzorgen. Wij zorgen ervoor dat je overal en altijd beschikt over up-to-date inzicht zodat je tijdig kunt bijsturen. Daarnaast beantwoorden wij niet alleen al je fiscale en administratieve vragen maar denken ook pro actief met je mee. Wij houden alle ontwikkelingen op fiscaal en administratief gebied goed in de gaten en informeren jouw middels blogs en mailings of persoonlijk wat dit voor jouw bedrijf betekent.

Ons team bestaat uit goed opgeleide collega’s met verschillende specialisaties. Daarnaast scholen wij altijd bij om over de meest actuele kennis te beschikken en up-to-date te blijven over de fiscale en administratieve regelgeving.

Om de administratie zo efficiënt mogelijk te kunnen verzorgen maken wij gebruik van de software van Yuki. De software wordt niet apart in rekening gebracht maar is inbegrepen in ons maandelijks tarief.

Daar waar mogelijk voeren wij de administratie zo efficiënt en geautomatiseerd mogelijk. Daarnaast hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact. Als klant heb je een vast aanspreekpunt voor het beantwoorden van vragen of het doornemen van de administratie.

Onze skills

Online boekhouden 95
Persoonlijk contact 90
Jong en gedreven team 85
Lokaal aanwezig 80

Onze tevreden klanten