Administratiekantoor Amsterdam

/Administratiekantoor Amsterdam
Administratiekantoor Amsterdam 2018-02-09T12:57:50+00:00

Jouw administratiekantoor in Amsterdam

  • Vast bedrag per maand

  • Persoonlijk contact

  • Online tools en geautomatiseerd boekhouden

MAAK KENNIS
Boekhouder Amsterdam

Vanuit Amsterdam bedienen we klanten uit de hele regio Noord Holland

Ben je op zoek naar een administratiekantoor in de regio Amsterdam? EasyMKB is gevestigd naast de ring en goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer, naast de metrohalte Van der Madeweg . Vanuit ons administratiekantoor verzorgen bij de complete MKB administratie. Met onze software automatiseren wij een groot gedeelte. Hierdoor kunnen wij de boekhouding voor een scherp en vast tarief verzorgen.

De banken worden gekoppeld aan de administratie zodat afschriften automatisch dagelijks ingelezen worden. Facturen kunnen we grotendeels geautomatiseerd ophalen (UBL) en de overige facturen kun je eenvoudig doormailen naar de administratie, of met de app een foto maken.

Voor het vast bedrag per maand regelen wij de volledige boekhouding, jaarrekening, deponeringsstukken en belastingaangiften. De administratie werken wij dagelijks bij. Hierdoor heb je altijd inzicht in actuele cijfers en weet je hoe je er aan toe bent.

Heb je vragen over de administratie of andere belastingvragen? Onze adviseurs staan altijd voor je klaar en kun je zowel per telefoon als mail bereiken. De standaard advieswerkzaamheden zitten inbegrepen in het vaste maandelijkse tarief. Op deze manier hoef je niet bang te zijn voor onverwachte hoge facturen, dus geen verrassingen achteraf!

Onze locatie

Onze locatie in Amsterdam is gevestigd naast de ring

Entrada 501, 1096 EH Amsterdam

Telefoon: 085 – 3033 468

Web: www.easymkb.nl/amsterdam

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan

Vrijblijvend kennismaken

Online boekhouden

Voor de administratie maken wij gebruik van de online boekhoudoplossing van Yuki. Hiermee kunnen wij de administratie volledig online en grotendeels geautomatiseerd verwerken. Als klant krijg je een inlog en heb je zelf ook volledig inzicht in de administratie, kun je verkoopfacturen opstellen en versturen, alle facturen raadplegen, inzicht in een online dashboard en noem maar op.

Graag laten wij de mogelijkheden van Yuki en onze werkwijze zien in een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Administratiekantoor Amsterdam